Elise wint Ecovision!

In het eTwinningproject “Pas de nature, pas de futur!” waaraan onze eerstejaars STEM en talentverkenner met verdieping dit schooljaar deelnemen wist Elise Vandormael (1C2) de winst te behalen in het Ecovision liedjesfestival. De leerlingen kregen als opdracht een liedje te maken binnen ons jaarthema met behulp van Suno. Elise slaagde erin eerst de Belgische voorronde te winnen en kreeg vervolgens binnen de competitie van onze partnerlanden (Griekenland, Roemenië, Italië) 7x de maximumscore van 20 punten en 3x 18 punten voor haar liedje “La terre crie”. Ze werd hiervoor vandaag tijdens de les eTwinning in de bloemetjes gezet door Mevr. Bleukx en Mevr. Woestenborghs, twee van onze beleidsmedewerkers. Goed gedaan Elise! 🎉