Afscheid van onze laatstejaars!
Vanavond nemen we afscheid van onze zesdes met een plechtige proclamatie gevolgd door een galabal.
๐ En ineens was het de laatste bel.
Van โhoe vind ik mijn klas?โ naar โwat ga ik studeren in het hoger onderwijs?โ.
Van stress voor toetsen tot stress voor mondelinge examens.
Van onbekenden naar een hele hoop herinneringen samen.
Beste laatstejaars van de SHD...ย You did it! Gefeliciteerd! ๐
Jaren vol lachen in de gangen, te laat komen, groepswerken die nรฉt op tijd afraakten, uitstappen, vriendschappen, inside jokes en momenten die jullie nooit meer vergeten.
Vandaag draait niet om punten of rapporten.
Vandaag draait om jullie.
Om alles wat jullie hebben meegemaakt, overwonnen en bereikt.
Om afscheid nemen van een plek die jarenlang bijna elke dag voelde als een tweede thuis.
En om klaar te zijn voor alles wat hierna komt.
Geniet van jullie proclamatie. Maak fotoโs. Lach. Koester dit moment. Maak er een onvergetelijk feest van. ๐๐บWant later worden dit de verhalen waar jullie met een glimlach aan terugdenken. โจ
Proficiat alumni!๐
De wereld wacht op jullie. ๐
Het ga jullie goed! Altijd welkom!๐
#SHD #Proclamatie #ClassOf2026 #Diplomainthepocket #NewChapters
